



...ja pitää siellä tällaset partyt;D



Merin ihanat musiikkilöydöt on aina omaa laatuaan ja nyt se on saanut mut koukkuun Coco and Rosien tuotantoon, jokanen biisi on jotenkin ihanan satumainen ja niistä tulee sellanen rauhallinen olo:) Tässä muutamaa-->kuunnelkaa pliis!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti